Czy muszę dokonywać rezerwacji? Dokonując rezerwacji online lub telefonicznie, mają Państwo 100% pewność otrzymania miejsca na naszym parkingu. Zachęcamy do rezerwacji szczególnie w okresie wzmożonego ruchu na lotnisku t.j wakacje, ferie, długie weekendy itp. w innych terminach, również sugerujemy zarezerwować miejsce parkingowe – wtedy na pewno będzie wolne dla Państwa samochodu. Oczywiście jest możliwość skorzystania z parkingu bez rezerwacji, trzeba jednak liczyć się z tym, że wszystkie miejsca na parkingu mogą być już zajęte. Rezerwacja trwa chwilę, wystarczy wysłać dane do rezerwacji wypełniając gotowy formularz na naszej stronie internetowej w zakładce REZERWACJA, bądź wysłać dane na e-mail wizpark@vp.pl (imię i nazwisko, data i godzina wjazdu na parking, data i godzina wyjazdu z parkingu, nr telefonu oraz nr rejestracyjny samochodu) – po otrzymaniu oraz weryfikacji rezerwacji wyślemy na Państwa e-maila potwierdzenie rezerwacji, które jest gwarancją zarezerwowanego miejsca. Rezerwacji można również dokonać telefonicznie tel: +48 785-635-671 lub +48 691-905-191
Czy parking jest bezpieczny i dozorowany? Oczywiście! Parking posiada wszystkie niezbędne zabezpieczenia takie jak ogrodzenie, oświetlenie, całodobowy dozór, monitoring 24h. Dodatkowo parking jest ubezpieczony.
Ile czasu potrzebuję, aby dostać się z parkingu na lotnisko? Prosimy o przybycie na parking około 15-20 minut przed planowaną godziną zbiórki na lotnisku. Dowóz z parkingu na lotnisko trwa około 2-3 minut. Należy pamiętać, że większość biur podróży zaleca zgłosić się do odprawy 2-3 godziny przed planowaną godziną odlotu.
Jak często kursuje samochód transferowy? Transfery realizowane są 24 godziny na dobę od razu po przybyciu na parking lub po powrocie. Czas transferu na lotnisko i z lotniska po powrocie wynosi około 2-3 minut. Uwaga: po powrocie bardzo prosimy o wezwanie samochodu transferowego dopiero po odbiorze CAŁEGO bagażu.
W jaki sposób dokonam zapłaty za parking? Zapłaty dokonuje się w dniu przyjazdu na parking. Proszę pamiętać, że przy wjeździe na parking pobieramy wyłącznie gotówkę. Nie obsługujemy płatności kartami.
Czy otrzymam fakturę? Dane do faktury (wystarczy NIP) mogą Państwo podać podczas wjazdu na parking. Po Państwa powrocie z podróży, faktura będzie gotowa do odbioru u obsługi parkingu lub na Państwa życzenie zostanie wysłana elektronicznie.
Czy mogę wycofać rezerwację? Tak, jest to możliwe. W celu wycofania rezerwacji prosimy o e-maila lub telefon z informacją, że nie dotrą Państwo w podanym przez Państwa terminie na parking.
Co powinienem zrobić aby dostać się na parking po powrocie z podróży? Kiedy przybędziecie Państwo na lotnisko prosimy o kontakt telefoniczny z parkingiem. Numery telefonów parkingowych znajdują się na wizytówce bądź na dowodzie pozostawienia samochodu na parkingu. W celu usprawnienia usługi bardzo prosimy pamiętać, aby wezwanie samochodu transferowego nastąpiło dopiero wtedy, gdy odbierzecie Państwo cały bagaż.
Co zrobić jeśli wyładuje się akumulator lub będzie inny problem z samochodem? W razie problemów obsługa parkingu zawsze służy pomocą w uruchomieniu auta. Posiadamy kable rozruchowe, prostownik, kompresor itp.